۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

خیانت گستاخانه ناصرمکارم شیرازی خودفروخته به مذهب پر افتخار تشیع اثنی عشری

خیانت گستاخانه ناصرمکارم شیرازی خودفروخته به مذهب پر افتخار تشیع اثنی عشری

آيت‌الله مكارم شيرازي از مراجع تقليد قم، در جواب به استفتایی مبنی بر این که " آيا تبعيت از حكم حكومتي ولي فقيه بر مراجع تقليد هم واجب است؟" پاسخ داد: آری، واجب است

به گزارش خبرگزاریهای داخلی "آخوندک ناصر مکارم شیرازی ملقب به سلطان شکر" که چندروزی است که مجاور حرم مطهر "حضرت ضامن آهو علیه السلام" است، در یک کرنش زبونانه نسبت به حقوق و مزایای موعود از طرف مقام رهبری دست به صدور یک فتوای ذلیلانه زد و رسوایی بزرگی به بار آورد

"سلطان شکر ناصر مکارم شیرازی" که از خوان عطایای " جوجه پاسدارهای پر درنیاورده" سهم واردات و توزیع شکر را تصرف کرده ، در فتوای خائنانهء خود بکلی فاتحه جایگاه مرجعیت را خواند و اظهار نظر کرد که مرجعیت ، مُقّلدِ حکمِ حکومتیِ حاکم در بساط دغلکاری پهن شده توسط آخوندک ملعون مصباح یزدی است

طلاب و مدرسان حوزه علمیه قم پیروان اسلام ناب محمدی به این "فرومایهء خودفروخته" این پیام را دارند

امروز کار روزگار غدّار به جائی رسیده که هرکسی در هرمقام و منصبی که باشد، باید به مافیای " اخلافِ یزید بن معاویة بن ابی سفیان" کرُنش کند، تا او را با لگد از "قایق شکستهء نکبت زده "خودشان بیرون نیندازند، غافل از آن که اگر کرُنش کند و مانند تو "آخوندکِ فرومایهء خودفروختهء بیمقدار" به اسم فتوا، اراجیفی سرهم کند، توسط مردم ایران از کشتی قبول عامه در باتلاق ردّ و طرد عموم پرتاب میشود

ای آخوندک پست بیشرم فرومایه، سلطان الشکر ناصرالمکارم الشیرازی

اگر بنا به فتوای تو اطاعت از حکم حکومتی بطور مطلق (اعم از "جائر بودن و عادل نبودن حاکم" چنان که افتد و دانی) بر عموم مردم از جمله بر مراجع تقلید واجب است، و اگر "شما" معتقدید که در حکومت فعلی کسی که مدعی تصدی منصب "ولایت فقیه" است نماینده امام عصر علیه السلام در زمان غیبت است، و اگر "شما" معتقدید که ولایت امام عصر علیه السلام "ولایت عامه مطلقه" در همه امور اعم از سیاسی و اجتماعی و شرعی و عرفی است و در نتیجه "ولایت نایب او در عصر غیبت" نیز "ولایت عامه مطلقه" خواهد شد که در "مسائل حکومتی و غیرآن" کاملا و مطلقا برای مقلدین سایر مراجع و خود مراجع لازم الاتباع و مُطاع بالإطلاق است"، پس در این صورت "مراجع" چکاره اند؟ پس دیگر چه جایگاهی برای مرجعیت میماند؟؛

ای آخوندک بیشرف بی همه چیز

بااین فتوایی که تو داده ای، فاتحه مرجعیت را خوانده ای. تو "مقام رهبری" را در جایگاه نیابت "معصوم" در دوران غیبت میگذاری و حکم حکومتی او را به عنوان نظر شرعی جا میزنی . تو با فتوای خودت "مرجعیت" را در سالگرد تولد حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف دفن کردی و به خاک سپردی. تف بر تو! اُف بر تو و امثال تو

بنا به این حکم و فتوای تو، خود تو اولین کسی هستی که از مرجعیت مخلوع شده ای. پس آن عمامه را از دور سرت بازکن و "لچکِ خودفروشی" برسرت بکش که لعنت خدا و ملائک خدا و ارواح معصومین و مومنین بر تو و امثال تو باد

طلاب و مدرسان حوزه علمیه قم –پیروان اسلام ناب محمدی

هشتم مرداد ۱۳۸۹

متن این پرسش و پاسخ به شرح زیر است: سوال:سلام عليكم، بيان مي شود كه ولي فقيه داراي شأن اداره جامعه اسلامي از ميان شئون ائمه (ع) مي باشد، سوال من اين است كه آيا اين مطلب نوعي ورود به حريم ائمه (ع) نمي باشد؟ از حضرت آيت الله مكارم استدعا دارم كه ما را نسبت به اين مسأله آگاه بفرمايند. جواب: ما معتقديم اداره شؤون جامعه اسلامي بايد از سوي خداوند كه خالق همه انسانها است اجازه داده شود.(هر چند پذيرش مردم وسيله پيشرفت اين هدف است) و نيز معتقديم كه ولي فقيه نماينده امام عصر عليه السلام در زمان غيبت است . سوال: آيا تبعيت از حکم حکومتي ولي فقيه بر مراجع تقليد هم واجب است ؟ جواب: آری، واجب است. سوال: در صورتي كه در زمينه سياسي يا اجتماعي حكمي از جانب رهبري جهت عامه شيعيان صادر شود آيا براي مقلدين ديگر مراجع تكليف مي آورد ؟در زمينه هاي ديگر چطور و چرا ؟ جواب: در مسائل حکومتی حکم ولی فقیه مطاع است

هیچ نظری موجود نیست: